El duet italià Bertolini & De Vinco posaran punt final, aquest dissabte a l’Església de Sant Cebrià de Flaçà a dos quarts de vuit del vespre (19.30 h), a la tercera edició del Música al Gironès.
La seva proposta: Viatjant… a través de ritmes i sons d’arreu del món.
Una actuació del clarinetista Raffaele Bertolini i la pianista Antonella De Vinco, que aprofitaran la gran acústica de l’espai.
Com tots els concerts del Música al Gironès, l’entrada serà lliure, amb taquilla inversa.
