«En motiu de la revetlla de Sant Joan dimarts 23 de juny, i per evitar incidents de petards, s’avança la recollida porta a porta:
- Cal treure els cubells entre les 16 i 18 h.
- Només traieu els cubells en cas de necessitat.
Gràcies per la vostra comprensió.«
