Bertolini & DeVinco, punt final 3a edició Música al Gironès

El duet italià Bertolini & De Vinco posaran punt final, aquest dissabte a l’Església de Sant Cebrià de Flaçà  a dos quarts de vuit del vespre (19.30 h), a la tercera edició del Música al Gironès.
La seva proposta:  Viatjant… a través de ritmes i sons d’arreu del món.

Una actuació del clarinetista Raffaele Bertolini i la pianista Antonella De Vinco, que aprofitaran la gran acústica de l’espai.

Com tots els concerts del Música al Gironès, l’entrada serà lliure, amb taquilla inversa.